УТЕПЛЕННЯ ПРИМІЩЕНЬ.  Пінополіуреан (ППУ). Напилення та заливка

Правила утеплення вагонів і контейнерів. Характеристики різних теплоізоляційних матеріалів

Без-имени-13

Існує сучасна і вельми ефективна методика утеплення вагонів і контейнерів. Якість і довговічність цього методу перевірені на практиці. Йдеться про утеплення вагонів і контейнерів спіненим пінополіуретаном, який подається на робочу поверхню під тиском, збільшується в багато разів за кілька секунд, і твердне, створює щільне пористе захисне покриття, міцне і здатне захистити від втрати тепла вагони і контейнери на кілька десятків років . Саме довговічність, простота нанесення і високі параметри теплозахисту зробили ППУ таким популярним у будівництві та утепленні вагонів і контейнерів.

ВАЖЛИВО: термін служби спіненого поліуретану дорівнює або перевершує термін служби вагонів і контейнерів, тобто утепливши вагон і контейнер ППУ один раз, більше до цього питання не доведеться повертатися — це правильна економія при виборі матеріалів для утеплення вагонів і контейнерів

Переваги утеплювача для утеплення вагонів і контейнерів:

ППУ повністю безпечний

Пінополіуретановий утеплювач не горить і не підтримує вогню

Піна — напилюваний утеплювач оперативного нанесення

Працювати з ППУ дуже просто

Утеплювати піною на основі поліуретану можна будь-які поверхні

Утеплювачу не страшні перепади температур

Термін служби спіненого поліуретану дорівнює або перевершує термін служби вагонів і контейнерів

Основи технології утеплення вагонів

Термоізоляція вагонів важлива як для перешкоджання втрати тепла, так і для підтримки необхідного температурного режиму та мікроклімату всередині вагона. Особливо це актуально при перевезенні вантажів певних параметрів, для яких актуальні умови і температура транспортування. При цьому слід врахувати, по яким кліматичним зонам будуть пересуватися дані вагони. Саме це дозволить вирішити, яку технологію утеплення вагонів допустимо і досить використовувати в даному випадку.

Етапи утеплення критих вагонів класичним способом:

Ретельна просушка поверхні вагона.

Прогрів вагона зсередини до температури + 15С.

Герметизація робочої поверхні кузова у вагоні.

Заповнення порожнеч і стиків монтажною поліуретановою піною.

Монтаж обрешітки у вигляді дерев’яних брусків.

Установка дерев’яної обрешітки з боків і з торця у вагоні.

Монтаж подвійний плівки з поліетилену по висоті.

Укладання пінопласту в 4 шари.

Перевірка герметичності укладання утеплювача з пінопласту.

Стеля вагона утеплюється 10-13 листами пінопласту.

Формування гідроізоляції утеплювача за допомогою поліетиленової плівки.

Монтаж додаткових трьох шарів з пінополістиролу.

При цьому підлогу вагона утеплюють також пінопластом в 3-4 шари і покривають зверху оргалитом. Саме таким методом утеплюють вагони за допомогою пінопласту і монтажної піни. Безумовно, набагато простіше й ефективніше зробити утеплення вагона напиляється теплоізоляцією на основі пінополіуретану.

Заходи з додаткового утеплення вагонів і контейнерів

Додаткове утеплення вагонів і контейнерів покликане вирішити наступні нагальні завдання залізничних вантажоперевезень:

Стабілізувати впливу температурних перепадів навколишнього середовища

Підтримувати необхідний температурний режим на строк перевезення вантажу

Мати можливість безперешкодно перевозити температурно-залежні вантажі

Зберегти якість вантажів, що перевозяться залізницею

Не дати замерзнути рідинами, овочам, фруктам, зелені

Доставити ліки, що вимагають особливих температурних режимів перевезення

Слід пам’ятати, що правильно утеплений вагон і контейнер для транспортування дозволяє перевозити будь-які вантажі на істотні відстані. Від виду вантажу залежить і варіант можливого додаткового утеплення вагона і контейнера.

Типи утеплення контейнерів:

Одинарне додаткове утеплення вагона

Подвійне спеціальне утеплення контейнера

Одинарне утеплення контейнера можна виконати класичним методом з використанням пінопластового утеплювача. Стики пінопласту в цьому випадку герметизуються монтажною піною на основі поліуретану. Краще брати пінопласт товщиною в 5 см. Це буде гарне одинарне утеплення вагона пінопластом.

Поради майстра: Для кращого ефекту при транспортуванні ряду вантажів потрібно подвійне утеплення вагона пінопластом. У цьому випадку утеплення робиться пінопластом в два шари. Беруться пінопластові плити товщиною 5 см і накладаються у два шари без щілин і зазорів. Будь проміжки герметизуються монтажною поліуретановою піною.

Утеплення вагонів і контейнерів можна проводити і за допомогою поліетиленової плівки. Теплоізоляція вагонів плівкою і пінопластом — класичні способи зробити утеплення вагонів дешево, але іноді якість такого утеплення залишає бажати кращого.

Замовник може сам вибрати, чим утеплювати вагони і контейнери для перевезення вантажів. Головне, щоб матеріали для утеплення вагонів були екологічно безпечними і відносилися до категорії екологічно чистих утеплювачів.

Технологія грамотного утепленняБез-имени-14

Сучасна технологія утеплення вагонів допускає утеплення контейнерів з використанням піноізолу. Це гарна теплоізоляція для вагонів, яка має ряд особливостей при її монтажі. Перевагою піноізолу є його доступна ціна і довгий термін служби утеплювача на основі піноізола.

Способи утеплення вагонів піноізолом

Утеплення вагонів піноізолом — це вдосконалений класичний метод утеплення пінопластом. Фактично піноізол ні що інше, як рідкий пінопласт. Утеплювач на основі піноізолу володіє наступними конкурентними характеристиками:

Піноізол відноситься до екологічно чистих матеріалів

Це пожежобезпечний утеплювач для вагонів

Їм можна робити теплоізоляцію стін, підлог і стелі у вагоні

Вагон, утеплений пензлем, потрібно опалювати значно рідше

Піноізол — утеплювач без запаху

Утеплювач на основі піноізолу відновлюється після стиснення

Такий утеплювач можна різати ножем, спеціальною ниткою або струною

Додатковими характеристиками піноізолу є:

Піноізол має термін служби до 70 років

Це утеплювач з великим коефіцієнтом паропроникності

Утеплювач не всихає і не набухає при намоканні

Піноізол легко розлучається з отриманої вологою без втрати властивостей

Пінопласт — хороший звукоізоляційний матеріал для вагонів

Піноізол не доступний для комах і гризунів

Завдяки своїй пористій структурі рідкий пінопласт відмінно утримує тепло і створює комфортний рівень шумоізоляції. Він здатний добре працювати і захищати вагон від втрати тепла 50-70 років.

Форми випуску піноізолу:

 Піноізол у вигляді спеціальних плит для утеплення

Крихітка з піноізолу

Заливний піноізол

 Утеплення піноізолом і як це виглядає:

Як працює заливний піноізол?

Заливний піноізол створює відмінний теплоізоляційне покриття без єдиного шва. Але працювати з ним не так просто. Піноізол заливається безпосередньо на робочу поверхню, якщо мова йде про утеплення вагонів, то необхідно спеціально готувати порожнини, в які потім буде заливатися піноізол. Залитий рідкий піноізол твердне протягом декількох годин (зазвичай для цього потрібно 2-3 години часу). Після затвердіння в спеціально підготовлених порожнинах піноізол створює теплоізоляційне покриття без єдиного шва.

Переваги піноізолу

Піноізол можна приготувати безпосередньо на об’єкті і залити його в підготовлені порожнини з використанням шланга. Причому при закачуванні піноізол рівномірно розподіляється по утепленій поверхні, і після затвердіння перетворюється на рівний утеплювач без швів і щілин.

Що вибрати, ППУ або піноізол?

Варто відзначити, що у теплоізоляції, виконуваної за допомогою ППУ та рідкого піноізолу, є ряд схожих переваг. Обидва утеплювача здатні утворювати рівне безшовне покриття без тріщин і заломів. Матеріали на основі пінополіуретану і піноізол (пінопластовий утеплювач для вагонів) здатні служити протягом усього терміну служби вагонів без заміни. Пінозол, як і пінополіуретан, не вимагають ретельної підготовки поверхні.

Поради майстра: Наносити ці утеплювачі можна на будь-який матеріал, це може бути метал, пластмаса, дерево, бетон. Обмеженням може служити тільки поліетилен.

Додатково не потрібно гідроізолювати і захищати утеплювач від вологи і конденсату, якщо мова про пінополіуретані або пензлем. Вони по-своєму універсальні. При нанесенні на метал, ці утеплювачі починають працювати як антикорозійні склади.

Теплий вагончик — будинок на дачі

Цікавим варіантом використання утепленого вагона, є пристосування його в якості будинку на дачі. Теплий вагон — відмінний варіант проживання навіть цілий рік. Заповзятливі дачники давно зрозуміли, як можна використовувати на дачі утеплені вагони або контейнери. Багато хто знає, що правильно утеплені вагони можуть витримати найлютіші морози і зберегти тепло всередині. Саме завдяки таким властивостям утеплювачів в районах Крайньої Півночі робочі, пошукові бригади, фахівці різних профілів проживають у вагонах, утеплених класичними та сучасними методами.

Вагончик для зими

Коли мова йде про побутовому використанні утеплених вагончиків, потрібно заздалегідь визначитися, чи потрібен вагончик тільки для літнього використання в дачні сезон, або він буде служити будинком і в зимовий період. Технологія утеплення вагончика в тому і в іншому випадках буде відрізнятися. Приміром, для зимового варіанту використання при утепленні вагончика класичним методом застосовується більш широкий брус, який буде утримувати достатню кількість теплоізоляційного матеріалу і більш капітальну конструкцію даху.

Не можна забувати, що у вагоні утеплювати потрібно не тільки стіни, але в обов’язковому порядку підлогу і стелю. Пол — це поверхня, що безпосередньо стикається з землею, а стеля повинна перешкоджати виходу тепла, яке піднімається вгору при обігріві вагончика зсередини. Незахищена дах віддає все внутрішнє тепло в навколишнє середовище і такий вагончик потрібно постійно топити, що досить затратно.

ВАЖЛИВО: утеплення вагончика для дачі зсередини потрібно робити відразу в процесі його виробництва, інакше згодом зробити хорошу теплоізоляцію вагончика буде зовсім непросто

При додатковому утепленні вагончика вже після його виготовлення стандартними способами із застосуванням пінопласту, обшивку вагончика потрібно буде розбирати і кріпити пінопластові плити. Товщина пінопласту при цьому не повинна бути менше 5 см. Як бачимо, такий спосіб досить трудомісткий. Актуальними матеріалами для швидкого, якісного і довговічного утеплення вагончика на зиму, є утеплювачі на основі пінополіуретану. Вони швидко наносяться і не вимагають кріплень і складного монтажу утеплювача.

Чим відрізняється побутовий від утепленого вагончика?

Утеплений дачний вагончик і побутівка для робітників на будівельному майданчику — різні споруди. Принцип обігріву побутівки — грубка з трубою, що виходить у вікно, за рахунок тепла якої і зігрівається будка. Правильно теплоізольований вагончик — це справжній будиночок для цілорічного мешкання. Головною перевагою дачного вагончика є його ціна. Побудувати будинок — набагато дорожче, ніж купити і утеплити вагончик для дачі.

Переваги модульної технології складання вагончика для дачі

Зараз часто при виробництві вагончиків для дачі застосовують модульну технологію. Модульна технологія будівництва і утеплення вагончика має такі переваги:

Блок-модуль може бути розділений на секції

Можна зібрати одне велике безсекційне приміщення

Утеплювати блок-модулі простіше

Ціна вагончика з утепленням залежить від кількості модулів

Можна заздалегідь прорахувати, скільки вартує вагончик з утеплення

 Які матеріали краще використовувати для утеплення вагончика для дачі?

 Класична технологія утеплення вагончика для дачі — це мінеральна вата або пінопласт. Це дешеві матеріали для безпечного і пожежостійкість утеплення вагончика для дачі. Виконати утеплення вагончика мінеральною ватою або пінопластом можна своїми руками за спеціальною технологією кріплення теплоізоляційних матеріалів. Можна утеплювати вагончик для дачі і за допомогою пінополістиролу. Пінополістирол відноситься до більш сучасним матеріалам утеплення вагончика для дачі.

Хорошим теплоізоляційним матеріалом є пінополіуретан. Він екологічно безпечний, нешкідливий і його можна швидко нанести на будь-яку поверхню без спеціальної підготовки. Термін служби продуктів на основі пінополіуретану дозволяє зробити утеплення вагончика пінополіуретаном один раз і користуватися вагончиком без додаткового утеплення. Це найдешевший спосіб утеплення вагончика для дачі на весь термін його служби.

Професійне утеплення вагонів і контейнерівБез-имени-15

Фахівці компаній, що займаються утепленням вагонів і контейнерів на професійній основі, радять утеплювати вагони і контейнери тільки легкими сучасними матеріалами підвищеної щільності. До таких утеплювачів відноситься піна ППУ, чиї теплоізоляційні властивості воістину унікальні. ППУ не тільки захищає контейнери від морозу, але і допомагає зберегти потрібну температуру в літню спеку, тобто, головною перевагою утеплювача є те, що він допомагає підтримувати потрібний мікроклімат у вагоні й контейнера.

Перш ніж вибирати технологію утеплення вагона або контейнера, потрібно знати, який вантаж перевозитимуть. Від цього залежить товщина шару утеплювача, яку потрібно зробити для якісного утеплення поверхонь. У випадку з пінополіуретаном товщину шару можна регулювати. Для цього кожному шару ППУ-утеплювача дають час застигнути і просохнути, перш ніж наносити новий шар.

Перевірена технологія утеплення вагонівБез-имени-16

Утеплення вагонів пінополіуретаном можна віднести до нової, але вже перевіреної технології утеплення вагонів і контейнерів. Практика показала, що утеплювач відмінно працює при транспортуванні вантажів, що потребують особливих температурних режимів. При цьому перевагою пінополіуретану є його значний термін служби. ППУ служить без втрати споживчих властивостей 50-70 років.

Таким чином, зробивши теплоізоляцію у вагоні або контейнері, можна використовувати його протягом усього терміну служби без заміни утеплювача і без монтажу додаткової теплоізоляції.

Крім того, пінополіуретан — це оптимальне рішення для теплоізоляції будь-яких об’єктів. Він чудово підходить для утеплення стін, перекриттів і підлог, фундаментів, покрівлі, мансард, балконів, погребів, лазень і саун, гаражів та автотранспорту, а також для приватних і багатоквартирних будинків, складів і ангарів, всіх видів транспорту, промислових об’єктів

Об

ОСТАВИТЬ СВОЙ КОММЕНТАРИЙ

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *